2015. június 5., péntek

1. rész:


Üdv a világban!

Kékség. Ez volt az első dolog amit láttam. Finom meleg volt minden és hallottam a szüleim szívének dobogását, ahogyan a fészekben fekszenek a tojásom körül. Olyan nyugodt volt minden. Aztán kinyitottam a szemem. Azóta is kellemetlennek érzem már az emlékét is, de akkor igazi sokkot okozott. A tojásban lévő folyadék belement a szemembe, ettől pedig nem láttam mást, csak a lábaim elmosódott körvonalait. Azt hiszem megijedtem, mert levegőért kapkodtam és elkezdtem karmolászni(az akkor még puha karmaimmal) a tojás falát. Nem bírta sokáig és hamar repedezni is kezdett. Odakint azonban teljesen más volt, mint hittem. Hideg volt, a szememet bántotta a fény és minden tele volt idegen hangokkal. Persze a szüleim azonnal odabújtak hozzám, ettől pedig megnyugodtam.

 Az édesanyám neve Storm, az apámé pedig Lightning volt. Ebből következtetve én már csak Thunder lehettem. Vagyis lettem volna...


A szigeten, ahol éltünk, javarészt éjfúriák laktak. Az elején rosszul éreztem magam a színem miatt. Mert ugye amíg én égszín féle kék voltam, addig a többi kék fúria vagy olyan sötét volt, hogy majdnem fekete, vagy majdnem olyan világos, hogy már szinte fehér. Így végül a többiek(a többi kis éjfúria) elkezdtek "Blue"-nak hívni, amit persze nem hagyhattam csak úgy.
- Nem Blue! A nevem Thunder! - mondtam nekik mindig, de ez persze nem érdekelte őket.
Egyszer azonban történt, hogy az egyik kis sárkány anyukája odajött hozzám, de nem tudta, miként szólítson meg, majd végül azt mondta "Thunderblue". Azóta hívtak hát így. A többiek nem piszkáltak többet a színem miatt. Találtunk helyette veszélyesebb hobbit...

3 megjegyzés:

  1. Naaaaaa, ez egy kicsit rövid volt. :P Várom a folytit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Türelem rózsát terem :P Ha lesz időm rögtön folytatni fogom, csak megvárom az ihletet. :D

      Törlés
    2. Oké. :D Pls gyere Hangoutsra.

      Törlés